Hvordan kan teknologi og digitalisering bidra til grønn konkurransekraft?

• Green Network

30. September 2021, 8:30 - 9:15

Deltagerliste

Hva vet du egentlig om de digitale enhetene du bruker hver eneste dag og bærekraft? Jo mer vi digitaliserer, jo flere enheter bruker vi både på jobb og privat. Disse blir ofte liggende i skuffer og skap etter endt bruk. Meld deg på vår neste digitale samling i Green Network 30. september

Hva bør du tenke på for å bidra til mer bærekraftig bruk av IT? Elektronisk utstyr er verdens raskest voksende avfallsmengde, og vi må alle ha et mer bevisst forhold til produktene våre. På webinaret med Atea får du lære mer om bærekraft og IT, 100 % klubben for de som vil sette seg gode mål på bærekraft, og konkrete tiltak du kan gjøre fremover.

Elisabeth Nissen Eide er leder for bærekraft og compliance i Atea. Elisabeth var en av E24s ledertalenter i 2020 og er styreleder i SIKT Alumni-nettverket for unge ledere og talenter. Elisabeth er utdannet jurist, og har tidligere jobbet i Advokatfirmaet Haavind, Innovasjon Norge og Leger Uten Grenser.

Link for deltakelse blir sendt til de påmeldte i forkant av møtet.