Frokostmøte: Hva tenker Sandefjords bedrifter om fremtiden?

20.03.2022

På vårt frokostmøte 7. april vil SpareBank 1 Sørøst-Norge presentere en fersk undersøkelse som avdekker Sandefjord-bedriftenes forventninger det neste året. Vår favorittflyplass Torp Sandefjord Lufthavn deler innsikt om to krevende år og frister med en verden av muligheter i tiden som kommer.

Hva vil være en «normal» hverdag i tiden som kommer og hvilke nye trender er etablert? Hvordan tilrettelegger kommunen for næringsvirksomhet? Har vi fått nye vaner etter to år med Covid-19? Og hvordan er «rikets tilstand» i Sandefjord sammenlignet med øvrige kommuner i Vestfold, Telemark og Nedre Buskerud? Dette er noe av det Konjunktur Sørøst (konjunkturbarometeret av SpareBank 1 Sørøst-Norge) gir svar på.

Reiseliv er en viktig del av næringslivet. For å ha et godt tilbud fra Torp Sandefjord Lufthavn, må vi alle bidra og ikke minst ta bevisste valg når vi reiser.

Program:

Registrering, frokost og mingling fra kl 07.30. Faglig program starter kl 08.00.

Du får høre:

Jørund Buen leder bærekraft i SpareBank 1 Sørøst-Norge. Har startet, drevet eller investert i over 20 bedrifter og 10 års erfaring innen markedsanalyse.

Ingeborg Berg er bærekraftsrådgiver i SpareBank 1 Sørøst-Norge. Ansvarlig for driften av Konjunktur Sørøst.

Gisle Skansen er administrerende direktør på Torp Sandefjord Lufthavn.

Tine Kleive-Mathisen er markedssjef på Torp Sandefjord Lufthavn.

Dagens vertskap:

Avmelding:
Det er kostnadsfritt å delta på frokostmøtet for våre medlemmer. Avmelding må skje senest kl 15.00 dagen før på post@sandefjordnaringsforening.no, slik at plassen kan frigjøres for andre som ønsker å delta. Ved senere avmeldinger vil det påløpe et gebyr på kr 200,- som dekker kostnader for servering.

Tilbake Lyst til å bli medlem?