Frokostmøte: Møt våre lokale gründerstjerner!

24.01.2024

Den 6. februar inviterer vi til frokostmøte med våre lokale gründerstjerner. Disse visjonære skaperne har skapt arbeidsplasser. De er gode eksempler på gründersuksess og samfunnsengasjement. På scenen vil du få gleden av å høre dyktige gründere fra Sandefjord som deler sine spennende investeringsmuligheter, og du får muligheten til å bli kjent med Vestfold Investornettverk.

Program:
Registrering, frokost og mingling fra kl 07.30. Faglig program starter kl 08.00.

Etter faglig program håper vi du setter av tid til å besøke messen til årets 40 ungdomsbedrifter på SVGS.

Du får blant annet høre:

Carl Christian Fon er entreprenør, samfunnsbygger og filantrop. Han er gründer av flere suksessfulle entreprenørselskaper som blant annet Carl C. Fon og Fon Anlegg.

Eric Sandtrø er Norges netthandelskonge med store selskaper som Komplett, Jollyroom og Fjellsport på merittlisten. Det er skapt mange arbeidsplasser, og Eric er en populær eier og leder.

Øivind Allum har etablert flere banebrytende ingeniørselskaper i Sandefjord, inkludert Allum Engineering, Allum Marine og Allum Industrier. Han har også vært medvirkende til etableringen av flere andre industriselskaper i byen.

Øystein Seim er en stolt Sandefjordspatriot som har grunnlagt flere entreprenørselskaper som Seim Maskin og Seim Asfalt. Videre kjøpte han Moland Gjerde som nå heter Seim Gjerde.

Kjetil Idås har vært techinvestor siden1996 etter at han solgte Easy Data AS i Sandefjord og har vært co-gründer  i mange Vestfoldbaserte selskaper. Som et av flere prosjekter bidrar han nå i Vestfold investornettverk som kobler gründer med investorer.

Ida Christine Filtenborg Hansen er gründeren bak Ed Tech firmaet; Wileo AS som fremmer bærekraft i tidlig utdanning på globalt nivå. Med stor pasjon for grønn omstilling er ambisjonen er å bidra til økt kunnskap, tidlig grønn innovasjon og endrede holdnings- og forbruksmønstre.

Niklas Bøe er gründeren bak selskapene Bojt, Clipees og Perfect Farm. Han er en innovatør som elsker å forbedre det eksisterende og løse ulike problemer, samtidig som han lærer nye ferdigheter.

Peder Sunde er erfaren forretningleder som brenner for å skape verdi for kundene. Han har i mange år jobbet med hvordan teknologi kan brukes for å effektivisere og gjøre at bedrifter fatter bedre og raskere beslutninger. I Placepoint har Peder og teamet vokst fra liten til stor aktør innenfor sitt markedssegment – kartbasert analyseverktøy for eiendomsutviklere.

Ungdomsbedriften Sparks

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du melder fra til oss på post@sandefjordnaringsforening.no slik at noen andre kan få plassen din. Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.

Vertskap:

Tilbake Lyst til å bli medlem?