Frokostmøte: Hva skaper dyktige team?

22.10.2023

På vårt frokostmøte 14. november skal det handle om arbeidsglede, psykologisk trygghet, medarbeidere som presterer, samarbeid og godt lederskap. Trepartssamarbeidet om et mer inkluderende arbeidsliv er viktig for å bidra til høy sysselsetting og mobilisering av arbeidskraft. Er det en byrde, meningsløst eller helt essensielt?

Antallsbegrensning: 2 deltakere pr. bedrift.

Program:
Registrering, frokost og mingling fra kl 07.30. Faglig program starter kl 08.00.

Du får høre:

Charlotte Chapman Kjellevand har en mastergrad i samfunnshelse hvor hun fordypet seg i arbeidsmiljø og sykefravær. Hun har tidligere jobbet som rekrutteringsleder, HR-leder og nå som seniorrådgiver på Arbeidslivssenteret, der hun bistår ledere i private og offentlige bedrifter.

Musbah Nabhani, har lederutdanning fra handelshøyskolen BI med en spesialisering i HR og videreutdanning i veiledning. Musbah har lang erfaring fra NAV, og har jobbet med prosjektledelse, sykefraværsoppfølging og som markedskoordinator. De siste 4 årene har Musbah jobbet som seniorrådgiver ved Arbeidslivssenteret, der han bistår ledere i private og offentlige bedrifter

Vertskap:

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du benytter avmeldingslinken på møtebekreftelsen du har mottatt.
Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.

Tilbake Lyst til å bli medlem?