Frokostmøte: God kultur = god kundeservice!

Frokostmøte: God kultur = god kundeservice!

09.04.2023

Hva skal til for å skape gode kundeopplevelser? Hvordan speiles den interne kulturen med den eksterne oppfatningen av bedriften? På frokostmøtet vårt den 19. april vil omdømmevinner Vinmonopolet og Kantar dele innsikt om kundeorientering og hvordan bedriftskultur påvirker de «magiske» kundemøtene.

Program:
Registrering, frokost og mingling fra kl 07.30. Faglig program starter kl 08.00.

Du får høre:

Finn Olav Sveinall fra Kantar har jobbet med måling av kundeservice og kundereiser i norske bedrifter i over 20 år. I de siste 10 årene har han vært ansvarlig for Norges største kundeserviceundersøkelse, med over 40 000 svar i året. Kantar i Norge hjelper kunder å utvikle vinnende merkevarestrategier, optimalisere kundeopplevelsen, finne innovasjonsmuligheter og kommunisere effektivt på tvers av ulike kanaler.

Magne Nafstad Hertzenberg fra Vinmonopolet har ansvaret for å utvikle kundeopplevelsen i Vinmonopolet, og er leder for selskapets netthandel, kundesenter og utvikling av kundemøtet i butikk. Han har erfaring fra grensesnittet mellom marked, forretningsutvikling, salg og digitalisering, gjennom tidligere roller som bla. markedsdirektør i Posten Norge og leder for e-handel og digitalutvikling i Felleskjøpet. Magne brenner for kundeperspektivet og trigges av å jobbe med kundeorientering av selskaper - ende til ende.

Vertskap:

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du melder fra til oss på post@sandefjordnaringsforening.no slik at noen andre kan få plassen din. Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.


Tilbake Lyst til å bli medlem?

Aktiviteter