Besøk til Jotun sammen med Grenland Næringsforening

• Varmrett og kaffe

Kun 55 plasser

Deltagerliste

Den 1. november har vi invitert Grenland Næringsforening til Sandefjord og felles møte på Jotuns hovedkontor på Gimle. Velkommen til en kveld med nye kontakter, interessant agenda og omvisning i Jotuns Informasjonssenter.

(NB! Det er antallsbegrensinger på dette møtet. Se mer info under).

Program:
kl 18.00  Ankomst og registrering. Middag og mingling

kl 19.00  Faglig del:

• Velkommen v/Ingebjørg Tollnes, Sandefjord Næringsforening og Mette Sannerholt Andersen, Grenland Næringsforening
  • Presentasjon av Jotun v/Jon Bigseth – Regional Vice President (West Europe and Scandinavia)/Philip Esnault – Regional Marketing Director (West Europe and Scandinavia)
  • Hull Skating Solutions – banebrytende teknologi v/Tom H Evensen, Regional Category Manager, Hull Performance
  • Industri i omstilling og nye energihubber. Hva betyr det? v/Lars Fredrik Bakke, Managing Director, Wood Norway

Omvisning i Jotuns Informasjonssenter (avsluttes kl 21.00).

Jotun
Jotun er en av verdens ledende produsenter av dekorative malinger, malinger til skip og beskyttelse av landbasert- og offshorebasert industri, samt pulverlakker. Konsernet har 67 selskaper og 39 produksjonsanlegg rundt om i verden, og over 10 000 ansatte. Hovedkontor er i Sandefjord. Jotuns nye 35.000 kvadratmeter store hovedkontor og toppmoderne forskningssenter rommer 650 ansatte og stod ferdig i desember 2019. I tillegg til laboratorier, kontorer og møterom innholder byggene kantine, sosiale soner, kaffebar, auditorum, treningsrom, og et flott informasjonssenter som gjenspeiler Jotuns nær 100 år lange historie. Jotuns norske organisasjon med produksjon og lager holder også til på andre siden av fjorden i Sandefjord med ca 360 ansatte.

Wood Group
Wood er et engineeringservice-selskap som leverer tjenester til olje- og gassindustrien og landbasert industri, både i Norge og internasjonalt. Selskapet har lang erfaring med design og løsninger knyttet til både modifikasjonsprosjekter og nye installasjoner. Selskapet har i dag hovedkontor i skotske Aberdeen, men det har også over 40 års historie her i Sandefjord.

Antallsbegrensning
Vi ønsker at flest mulig av våre medlemmer skal få gleden av å delta på dette arrangementet. På grunn av begrenset antall plasser gjelder følgende:

Medlemmer med under 50 ansatte: 1 deltaker
Medlemmer med over 50 ansatte: 2 deltakere

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du melder fra til oss på post@sandefjordnaringsforening.no slik at noen andre kan få plassen din. Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.

Vertskap for møtet: