Bilder fra Posten Norge på Borgeskogen

Foto: Posten Norge / Sandefjord Næringsforening

Bedriftsbesøk til Norges mest moderne pakkeanlegg!

• Bedriftsbesøk

Posten Norge, Borgeskogen 65, Stokke

10. September 2024, 8:00 - 10:00

• Kaffe

30 plasser

Deltagerliste

På Borgeskogen ligger Norges nest største pakketerminal. Her sørger 250 dyktige medarbeidere for at pakker tas imot og sendes ut i høyt tempo. I år har Posten Norge utvidet anlegget for å ta unna økte volumer. Den 10. september inviterer vi til bedriftsbesøk.

I år er kapasiteten doblet til 16 000 m2 og i sommer ble Norges mest moderne pakkeanlegg tatt i bruk.  Med det nyeste av teknologi og automasjon, kan nå 10 000 pakker sorteres pr. time.

Bærekraft høyt på agendaen
Posten opplever et økende antall kunder som ønsker informasjon om CO2-utslipp knyttet til de ulike leveransealternativene. Ny teknologi gjør det mulig for nettbutikker å bruke API-er som beregner hvilken type levering som er den grønneste. I dag er 90 prosent av leveransene i Vestfoldbyene (ikke lastebilene) fossilfrie. Ambisjonen er at alle leveranser skal være utslippsfrie innen 2025.

Program:
Registrering, kaffe og mingling fra kl 08.00. Faglig program starter 08.30.

• Velkommen v/Sandefjord Næringsforening
  • Presentasjon av Posten Norge v/Ronny Karlsen, driftssjef
  • Omvisning

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du benytter avmeldingslinken på møtebekreftelsen du har mottatt.