Bærekraftslunsj for ledere!

PwC Experience Center, Tassebekkveien 354

25. June 2024, 10:30 - 13:00

• Lunsj

Fullt – meld deg på venteliste

Deltagerliste

Den 25. juni inviterer vi til bærekraftslunsj for ledere i samarbeid med PwC. Det skal handle om kontroll på verdikjeden, du får høre om Komplett sin bærekraftsreise, og ikke minst blir det diskusjon og erfaringsutveksling.

Program:
Registrering og mingling fra kl 10.30. Faglig program starter kl 11.00.

• Velkommen v/Hanne Marie Pedersen, markedssjef i Sandefjord Næringsforening
  • Har dere kontroll på verdikjeden? Ventetiden er over og nå kreves det handling. Vi tar en gjennomgang av hva som må gjøres når v/Håkon Berge Kvam, Direktør PwC
  • Komplett – vår bærekraftsreise. Komplett deler sine praktiske erfaringer fra arbeidet med å forberede virksomheten til rapportering etter CSRD, og hvordan dette påvirker verdikjeden, organisasjonen og strategiske målsettinger. Komplett vil gi deg innblikk i de utfordringene og mulighetene de har møtt v/ Mari Myhre Martinsen, Director Legal & Compliance Komplett Group
  • Lunsj – deilig mat fra lokale aktører
  • Hva kan vi lære av hverandre? Hvordan skal vi arbeide med bærekraft fremover? Hvordan er dette relevant for virksomheter som ikke er direkte berørt av kravene i CSRD? Vi legger opp til erfaringsutveksling mellom selskapene, fasilitert av bærekraftkonsulenter fra PwC

Lunsj:
Deilig kortreist lunsj fra lokale aktører

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du benytter avmeldingslinken på møtebekreftelsen du har mottatt.